Sider

lørdag 1. januar 2011

the end

Jeg slår sammen bloggene mine og avslutter Evamor bloggen i dag. Har du lyst å følge med videre så er det bare å trykke på bildet så kommer du til


Jeg har blogget Evamor i 3 år nå, vært lei innimellom, men med 2 blogger så ble det litt for mye. Jeg har vurdert å stoppe mange ganger, men jeg liker godt å uttrykke med på denne måten.Det har blitt over 500 innlegg og over 27 000 besøkende. Jeg vet mange setter pris på det, familie, venner og spesielt Kenneth når han er på jobb. Jeg regner med at noen andre følger bloggen også, håper dere er med videre og det hadde vært veldig hyggelig for meg om dere som leser hadde villet lagt igjen en kommentar innimellom. Artig å få respons på det man skriver :)
Da trer jeg inn i ett nytt blogg år,håper du følger med!

1 kommentar:

Frøken sa...

Morsomme bilder fra nyttårsaften, vi likte spesielt besteforeldre med kroner på hodet!

Jeg følger selvfølgelig Haganes-bloggen, jeg...:)