Sider

onsdag 22. desember 2010

Lille lillejuleaften!






Vi har allerede hatt juletre en uke vi, hadde så lite julepynt fremme at det var koselig å pynte treet på stua. Egentlig pleier jeg ikke å pynte treet før på lillejulaften, og helst etter ungene har lagt seg. Da er det magisk å komme inn på stua på juleaftens morgen! Det skal jeg gjøre neste år! Vi koser oss nå i før julsdagene. Hanna produserer julekort og synger julesanger, Håvard snakker om nissen vi besøkte forrige helg og Heine stadig på jakt for å rive ned litt julepynt.Jeg liker at alt skinner til jul og det skal være ryddig og rent overalt. I år har jeg gitt opp det prosjektet, vi bor å lever i oppussing og jeg sier meg fornøyd bare det er ryddig der det kan være ryddig. All julepynten vi har fremme i år er ny for året, har ikke pakket ut noe i de 5!! kassene med julepynt fra loftet. Gjett om jeg gleder meg til neste jul da!! Da kan jeg vel kanskje pynte et nyoppusset hus ;) Fluesopper er favoritten i år, jeg er ganske tradisjonell og hos oss blir nok julen alltid med innslag av mye rødt!





Nå er det morgenstund med Julemorgen på tv. Siste forberedelsene skal gjøres i dag. Ute laver snøen ned, vi har tatt ferie og nå gleder vi oss til grøtfest både i dag og i morgen :)

Ingen kommentarer: