Sider

lørdag 18. desember 2010

Helg igjen

Vel kan vel konstantere at det var omgangssyken Hanna begynte med natt til mandag denne uken. I løpet av uken har både jeg, Heine, Håvard og Kenneth måtte kjempe oss gjennom det samme. Herregud for en sykdom, jeg ble dårlig natt til torsdag og er fortsatt ikke i form. Gudsjelov så er vi vel friske til jul:)

I dag måtte vi lufte oss litt, ute er det eventyrlig vinter. Det er rett og slett slik vinter som jeg husker det var når jeg selv var liten. Heine fikk seg en god dubb i -3 grader, mens vi andre tok oss en tur med sparken. Vi har en liten barnespark foreløpig, jeg må vel ta meg en tur i mammas og pappas kjeller for å se om det ikke dukker opp en til meg også. Jeg har faktisk ikke sparket siden jeg selv var liten. 

Juleforberedelser er det så som så med. Vi bor fortsatt på kjøkken og stue så det blir som det blir. Vi har pyntet i alle vinduer og juletreet er faktisk allerede pyntet. Egne bilder kommer ettervert. Vi koser oss skikkelig med julesnacks og både Månetoppen og Pakten på tv hver dag. I dag startet Julemorgen også så nå er vi skikkelig i julestemning. Dyner i sofaen og noe godt morgen snop er lov i julen her i huset. Den store julerengjøringen står vi over, her koser vi oss uansett og gleder oss over alle fremskritt som blir gjort i huset. Det ble jo full stopp nå som Noro viruset slo ut handymannen også.
Her kommer noen bilder fra vinter på Haganeset!











Nå håper vi at vinteren fortsetter og blir like eventyrlig ut i det neste året. Ungene skal 2 dager til i barnehagen før vi tar juleferie. På de to dagene skal jeg kjøpe ferdig julegaver, pakke inn gaver, sende gaver, poste julekort og la julefreden senke seg. Jeg er sent ute som vanlig, men det er vel koselig å få julekort eller en presang i romjulen også ;)


Ingen kommentarer: